onsdag 21 april 2010

Hej hopp!





























Det dröjer mellan inläggen skulle man kunna säga utan att övedriva men va fasen gör det eller?







La precis över lite bilder till datorn som jag tänkte dela med mig av..







Annars är allt precis som vanligt förkylningar och Lucas har idag fått maginfluensa BINGO!







Men han e så jäkla duktig då han känner av när det ska upp och går på toa eller spyr i spannet vilket man uppskattar som förälder med tanke på all tvätt som följer den jävla sjukdomen.







Ska oom några dagar, ja faktiskt på min 31års dag till Tyskland med pappi Ralf för att bunkra med ÖL, VIN shit loaded med sprit för att hålla levern igång he he! Ska bli kul att ta en roadtrip!














Pokern har kommigt till en gräns då jag inte hinner med att spela som jag vill och önskar då man måste spela mycket för att hänga med i svängarna. Trenden är ju att nu spela Omaha vilket är kul ibland men det är ett slaskigt spel och markerna yr ofta till höger och vänster så jag håller mig till Holdém men som sagt spelar inte alls lika mycket och har gått ner i nivå för att hålla det på en hobby nivå men man vet aldrig...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar