tisdag 19 maj 2009

Jump Style;)






















Just det fick ju ett presentkort av syster Ida på en Jumpstyle kurs, har varit 2ggr- grymt kul och grymt jobbigt...






Tråkigt bara att det är 30 tjejer och sen jag....känner mig jäkla manlig....NOT! men men jag är trygg i min sexualitet till skillnad från andra.... inga namn... eller...ok...RALF!






Annars e allting på topp, ska börja bygga istället för riva till helgen då jag har lång ledigt igen:)






Var ute och klippte gräset idag, det är fantastiskt skönt att göra saker i VÅRAT hus och i VÅRAN trädgård man njuter verkligen nu. Det är ju detta vi längtat efter och man märker hur Lucas trivs med att gå och pyssla och dona med skottkärra och spade eller hammare och spik ja det är såna lekar som gäller inte så mycket för bilar längre men det kommer väl tillbaka då han får sitt rum ja det är väl det vi alla längtar till men snart har vi det med.












Linnéa växer så att det knakar 68lång och väger 7.6 pannor tung en riktig bly klump..






Hon är tokig i käk och ammningen avtar mer och mer, vi har börjat ta vatten från jobbet till Linnéa då vi hat lite mycket nitrat i vattnet och barn under 1år har lite svårt att bryta ner det men det funkar bra bara man kommer in i det.










Lägger med ett antal bilder på barnen och övervåningen, hoppas att ni får en ok blick över hur det ser ut, jag återkommer om nån dag på återseende!!

2 kommentarer:

  1. Tjena bror!

    skönt att rivningen är fixad, alltid roligare att bygga upp än att riva! Ska bli gutt som fasen att träffa er snart och se hur ni bor.. Jag kommer hem mellan 19 juni till 2 juli förresten!

    Fina bilder, men man ser ju att bilden på dig och mig är fixad =) Nä jag får lägga mig denna gången.

    Saknar dig kramar peter

    SvaraRadera
  2. Sexualitet och sexualitet...ja, ja! ;)
    Stackars Ralf som ska behöva bli inblandad i det mesta...:) Men det kan han ha!! hehe!
    Ska bli kul att komma hem och se hur ni har det snart! Söta goa ungar som växer så det knakar!!
    Kram Fia

    SvaraRadera