onsdag 12 augusti 2009

Slut på ledigheten, rättning i leden.....

Ja fy fasen, nu är man inne i rutinerna igen usch eller?

Det är nog kanske lika bra att bita i det sura och komma in i matchen tror ja.
Har ju haft ett litet blogg uppehåll;) det blev ju en del inlägg ivarjefall ha ha.
Barnen växer, tänk att Linnéa skruttan är 8 månader fy vad fort det går lite för fort, e rädd för att Marie vill ha en till----- nej nu e det bra asså, blir det tjat så knipsar jag bollarna så är det bara, jag menar tänk då får man ju bygga ut ännu mer och det går bara inte!? Vet inte varför jag nojjar om detta tror jag drömmde något inatt.
Lucas har gilat sommaren, han börjar alltid morgonen med att gå ut och kissa vid grinden så hela gatan kan se honom men va då kan morfar så kan väl ja tydligen tänker väl Lucas. Sen så är det lek i trädgård trots mot föräldrar och lite glass och så har det rullar på i sommar, 4 veckor gick så jättefort i år snabbare än vanligt tycker jag.

Syrran med familj va nere i 10dgr, mycket trevligt både för barnen och oss sommar alkoliserade föräldrar:) Vi hade som bekant en tillställning för att fira våra 30år och vilket kalas det blev!!
Kanon väder och trevliga vänner med sång och dans höll vi på i 13 timmar... Man va hyffsat slirig på slutet men det e väl så det ska vara??

Marie va pigg morgonen efter och va uppe 06:30 o städade... ibland förstår jag mig inte på henne, jag gick upp vid 8 och la mig igen vid08:07 usch inte hulken då asså!!

Övervåningen börjar ta form men jag har inte hunnigt alls vad jag hade räknat med men det kommer väl..... Jag ska lägga ut bilder på eländet sen jag lovar... har nog några fina bilder på barnen osså det är ju det man tar kort på barn och hus.

nähe måste jobba vidare lite vi hörs Puss och Kräm allahopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar