onsdag 19 augusti 2009

Segt!!

Kan man lungt säga....

Har ju börjat jobba och det är ju ok om inte...... Man har ju inget att göra, har ett skick till ett dagis på 60 barn vid 11 tiden och sen då? Jobba till 3 utan ha nåt att göra... nä nu får det hända lite.

När jag kom hem igår la jag mig och kelade med Linnéa då telefonen ringde, vi hade glömt att vi skulle jobba på dagis så det var bara och slänga sig i dushen och snabbt iväg!
Allt gick bra och när jag kom hem vid kvällningen så va jag med om det roligaste på länge!!

Lucas hade dratt på sin SMURF skiva och rockade loss HA HA man ser att han tar efter Ida svårt att förklara men jäklar vilket taktsinne han har, Linnéa satt i stolen och ville inte vara sämre hon, slängde huvudet fram och tillbaks så jag trodde hon skulle spy!! sitter och asgarvar när jag skriver sjukt kul!

Vi fick IKEA katalogen igår och då började det snurra i inrednings Maries huvud:
- en sån matta vore nice.
-funkar den bokhyllan.
-kan vi fästa en gunga i taket på Linnéas rum???
Hon kunde inte sluta planera, hon vill så mycket och tur är väl det men jag själv tänker nog mer på bygget:
-kan man göra så?
-vad ska man ha för el-dosor?
- behövs det reglas x-tra i taket osv osv... jag tar nog saken mer när den kommer tror jag men det är tur att jag har min Marie så att det händer något för driftig är hon min snärta!!

På poker fronten har det varigt rätt lungt, har spelat typ 10tim/vecka och det har gått ok, har gått ner lite i nivå iom att jag inte spelar så mycket men till hösten blir det nog mer spelande och då kommer nog mer poker inlägg.
Jag ska in med bilder men har lite problem hemma med datorn men skall försöka lösa detta, hoppas jag.

Ha det nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar