onsdag 23 september 2009

Broder!

Ja så va han hemma min bror Peter, såg välmående när vi mötte honom på flygplatsen lite trött kanske men det är ju inte så konstigt...
Tänk vad 1,5 år går fort men det har ju hänt en ha del på denna tid jag har ju blivigt morbror igen (Emmie) som har blivigt 1år stor tjej, sen köpte vi ju hus och sen kom vår lilla Linnéa till oss!
Det är nästan absurt om man tänker efter och det måste man nog göra ibland. Stanna upp och tänka på hur jäkla bra vi har det, ellerhur!?
Peter kommer hem i eftermiddag då jag tyckte vi skulle knäcka ett par bira och snacka lite ska bli kul att höra vad han gjort!
Ska in till stan och köpa skor idag ja det var faktiskt 2,5 år sen jag köpte nya så det är ju dags nu ska bli skönt med nya dojs!
Annars så har det inte blivigt så mycket poker, lite cash game och det har gått helt ok..
Jag gör så att allt jag nu vinner går till byggkontot så slipper man låna så mkt för då är det ju räntor o sket som skall betalas med så det känns gött att kunna göra så även om det bara handlar om några tusenlappar...
Jag tror att övervåningen hamnar på ca 120 000 och det är rätt bra men då gör vi ju allt själva (nästan) jag lovar att lägga ut bilder till helgen på bygget!
Ha det så bra och välkommen hem min bror! skönt att ha dig hemma igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar