torsdag 3 september 2009

Fredags mys!

Japp då var vi där igen, Fredag och en go helg med avkoppling och mys!
Ja jag lovade att tanka upp lite bilder men men...
Jag skulle på våran dator byta virus skydd, har haft norton innan och det har sackat ner datorn jätte mycket så jag avinstallerade detta skitprogram och hämtade hem AVG som man kan ladda ner gratis! Du vet vi smålänningar gillar ju det mesta som är gratis;)
Allt gick bra och sen ville datorn att jag skulle uppdatera Windows, bara en liten uppdatering på 45mb... Vad händer jo jag laddar ner och när jag ska starta om datorn så kommer jag inte in!
Jag försöker om och om igen men det gaur ju inte, jag kör in säkerhetskopian och då äntligen funkar det!!
MEN va fan alla bilder är borta, alla musik är borta och till och med pokerklienten är borta BINGO i F....n va sne jag blir!!
Tur att vi har kopior på det mesta men ändån vilket skit asså!
Annars har det varigt rätt hektiskt på jobbet och jag har kännt mig lite sliten men nu är det ju Fredag så då blir man lite piggare!

Jag och Lucas drog in till Simhallen här om dan helt själva och så kul vi hade, han har blivigt en baddare i vattnet och han ska dyka och hoppa från allt tom vattenkanan va kul till pappas stora glädje, vi hade en toppendag Tack Lucas!Marie var ju uppe och sprang tjejmilen min hurt bulle!
Jag tippade på att hon skulle springa på 57:35 men jag hade frl 57:15 blev det men det var ju rätt nära ändån he he man kan sin gumma!
i morgon kommer det en stövel från Örebro och den dumma gubben ska köpa min gammla vedpanna från-90 för 5500 kronor tur att det finns sådans jag menar jag är inte 100 på att den funka ens men men tack för det kära Örebroare som knugen sa!!
Till råga på allt så väger pannan ungefär 400kg usch vilket slit vi hade att ta ut den (tack till Tommy som hjälpte oss!)

Ne nu kallar grytorna ha det bra alla fans så kommer snart ett nytt inlägg skål!

1 kommentar:

  1. Trevligt att du kommit igång lite med bloggen igen! Men nu vill jag ha lite bilder på dom små skitarna oxå! :) Fixa!
    Hoppas ni får en riktigt skön helg!
    Kram Fia

    SvaraRadera