torsdag 12 mars 2009

Hatar Torsdagar!

Jo så är det, dels har det blivigt lungt på jobbet så att tiden står ungefär jätte stilla.......
skit trist när det är så och dels för att det nästan är Fredag men inte riktigt hm, jo Fredagar e goa man är avslappnad hela dagen och orkar eller bryr sig inte om problem som dyker upp på jobbet för att man går ju ändå snart för helg! Så Torsdagar skulle inte egentligen få finnas i mitt tycke!


Igår drog jag till sms-Erik en sväng för att spöa han i wiii och det gick ju sådär, han vann väl allt han kunde i både golf och bowling men men next time;)

Annars har det varigt soft, har varigt rätt seg hela veckan och resten av familjen också för den delen. När jag kom hem igår var det inge roligt alls tyvärr, Lucas var tok arg och bölade och skrek så att han nästan spydde usch!! Han är inne i en jobbig period nu där jag tror att det är avundsjuka som ligger och pyr mest hela tiden, vi försöker att prioitera honom men framförallt när Marie ska amma är det väl som värst men hon måste ju ha mat liksom...

Men jag tror att det är övergående så det kan ju bara bli bättre men det tär ju på oss alla såklart.

Pokern då jo där har det varigt stiltje inte många händer spelade och det känns helt ok med ett breake, ska väl så småningom byta site med bra rake och bättre tuneringar funderar på red poker eller poker time jag får se, men v 15 så ska vi börja riva övervåningen så då blir det ju inte mycket tid över, ska bli gött och komma igång längtar efter ett eget sovrum så vi kan "sova" ordentligt igen...

Återkommer med lite bilder snart Ha det!!!

2 kommentarer:

  1. Tjabaa!
    Ja trots e inte så kul alla gånger...man blir ju så less! Förstår att ni längtar efter sovrum nu och slippa trängas alla 4. Kul för Lucas att få ett eget rum med. Han kanske tom får välja tapet??? ;)
    Bara så du vet, varit och blivit stavas såhär! Inte med nåt G!! ;)
    Hälsa familjen!
    Pöss&kram!

    SvaraRadera
  2. Tjena!

    Spännande att ni ska börja bygga om igen! Glöm inte att ta före och efter bilder bara! Ska bli kul att se hur huset ser ut när man kommer hem!

    Nu när du har hus blir du väl aldrig rastlös iallafall =) Och jag antar att Marie står med räfsan i högsta hugg när det vankas höst =)

    många kramar till familjen lindeborg!

    SvaraRadera