onsdag 14 oktober 2009

det va ett tag sen sist....

Hej på er alla, det var ju ett tag sen man skrev av sig här inne...
Har haft mkt att göra på jobb hemma och även på dagiset som Lucas är på, lite för mycket just nu med arbetsdagar möten och fest men den var kanon kul!!
Tog även på mig att göra äppelmos till sporren ca 9liter blev det gött gött!
Har inte varigt uppe och snickrat något, jag skulle gjotr det igår men va trött och lirade poker istället.
Trodde det skulle bli första förlust sessionen på länge men jobbade tillbaka och minimum plussade men jag backade ju inget och det är det viktigaste;)
Nu är det bara 1,5 vecka till att jag ska vara ledigt 1 vecka från jobbet och bara koncentrera mig på pokern eller bygget menar jag ju:) Ralf är hemma då så han kan assistera mig lite.
Annars är allt som det ska lite snoriga ungar men det ska väl va så här på hösten antar jag.

ska försöka hålla bloggen lite mer uppdaterad, skällde på en annan poker blogg att han skrev för lite he he ska jag säga, ha det o ta det lungt med drickat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar