fredag 2 oktober 2009

JAG ÄGDE!!!

Ja Marie var igår på ansiktsbehandling och fick lite välbehövlig egentid och det behövde jag med kände jag.
Så när barnen slummrat in vid 19:17 så loggade pappa in på svenskaspels poker site..
Började med 2 tuneringar som gick åt skogen, blev lite små sur jag hade ju en bra känsla för denna kväll...
Öppnade istället upp 3st 2-4 bord och det började lite trevande inte mkt hände första timmen men sen HALLOJ!!
Började med AK i hjärter, jag höjer 14kr killen bakom höjer till 54..
Syn och på floppen 3st hjärter kanon , jag checkar han...... ALL-in tack för det och man kammar hem en fin pott och så fortsatte det!
Jag ägde alla 3 bord och plussade totalt 1800 kr fint det, och då spelade jag bara till 23:00 för man ska ju jobba också!
När man vinner så har man som skadad börjat tänka på hur mkt byggmaterial man får för dom pengarna ungefär 22st gipsskivor fint!
Ikväll kommere bekanta på middag och Lördag blir det att spika panel jag får se om jag hinner nån poker i helgen... Marie behöver lite sällskap kanske PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar