torsdag 22 oktober 2009

SNART!

Ja bara torsdag och fredag kvar sen ska jag till fullo koncentrera mig på renoveringen!
Tänk en hel vecka med bygg ska bli sket sköj att verkligen lägga all tid där uppe som vi säger...
Hösten är här och kylan men jag tycker att det är rätt så mysigt när man äter mat i köket med en brasa som värmer så fint jag älskar verkligen den kaminen så gött att ha den och sen sparar men ju på elförbrukningen och det är ju inte helt fel det heller!
Jag brukar inte spela så mycket på sportsbetting men igår gjorde jag det. var säker på att manchester united skulle vinna mot CSKA på bortaplan och visst det gjorde dom genom Valencias mål i 86 minuten lucky me, sen hade jag satt Malmö vinnare mot Oskarshamn i allvenskan i hockey och visst Malmö vann med med solklara 3-2 he he så då byggde man på bankrullen ytterligare ty ty!
Men jag ska nog hålla mig borta från sådana spel då man har allt för dålig inblick i det och i elitserien slår ju alla alla, bara Brynäs som blivigt en riktig slagpåse;)
Ne nu ska jag reda av soppan snart är det lunch ha det fint så länge puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar