fredag 26 mars 2010

1 Vecka sen...

Ja har inte hunnigt är en dålig ursäkt så jag säger. - Kände inte för det:)
Nu är det Fredag och ungefär 12grader här nere på ostkusten, Våren är här!
Ikväll blir det att invänta madame som löser av mig med barnen och jag skall åka och buffra käk inför helgen. Gillis med familj kommer imorgon då jag tänkte laga något smarrigt! Ska bli mysig, vi har fått ställa in pga sjukdomar flera gånger men nu blir det av hoppas jag.
I övrigt har det varigt en tung vecka med mycket jobb känns det som, man hinner inte med allt man vill.
Var och tränade i Tisdags och lider nu av hemsk träningsverk, men som jag säger till Marie när hon biter i kudden. - Smärta är bara en högre form av njutning!
Lucas och Linnéa fick besök av tranan som kom på natten, överlyckliga var dom och Lucas hittade tom tranbajs på bänken, konstigt.
Söndagen ska vi åka in till simhallen hela familjen, ska bli kul o se Linnéa plaska omkring!
Pokern rullar på riktigt nice och jag har nog bara haft 2st back sessioner i Mars månad så det ser riktigt nice ut, vann en tunering för 2200kr ingen jätte klonk men det är alltid kul o vinna en tunering då man är just då bäst! Lirar mest cashgame med inköp på 800kr då det är bäst värde där tycker jag.
Brukar lira 3-4 bord. fattar inte dom som smäller upp typ 8bord hur hinner dom!
Ne jobbet kallar, puss och kräm på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar