onsdag 3 mars 2010

Detta är inte sant!

Joho det är det visst, Lucas har fått kräk och bajs sjukan igen fyyyy fan va segt!
Jag var hemma med Linnéa som hade feber efter dagis också, när ska detta sluta usch!
Tycker fortfarande att jag stinker skit efter ha tagit hand om Lucas avföring igår kväll, frächt då att man lagar mat till 200kids:)
Innan detta skedde hade jag gått med en tunering på svs med 292 startande...
Jag fick sitta ut när olyckan var framme och 40 min senare slår jag mig ner vid datorn igen...
Har då 2500 i chips kvar men dubblar upp kvickt med JJ som står mot A10.
Arbetar mig upp till ca 10 000 med 100 spelare kvar (30platser betalda). Då höjer nissen innan mig som spelat jätte slaskigt av det lilla jag sett, sitter på 66 och tar syn.
Flopp 567 som ger mig trissen, han betar och jag kall synar, Turn K i hjärter och nu ligger färgdraget på bordet. Han betar 500 jag höjer till 1000 han reraisar till 1500 jag syn..
Ytterligare en 7:a ihjärter men det kortet ger mig kåken och han går all_in och jag blixtsynar och min kåk slår hans färg:)
Kommer upp på ca 22000 och plockar upp AK, en höjer till 3000 näste man synar och jag ställer, första viker men syn på näste man som har 10000 i marker han visar K7!
Han hittar 7:an på flopp och jag e nera på 10k igen, Samma kille höjer uppnästa hand och jag har 44 och ställer i ren irretation och han tar syn med A2 off! jäkla plommon, flopp och turn blanka men ett äckligt A på river ger mig respass... Grymt irreterad stängde jag ner datorn för sängen men så mkt sömn blev det inte... Nä inga vuxenlekar bara barn spyor.... Stackarn!
Tack för mailet Peter hoppas du har det bra indeed, lite foton kanske? Ska lägga ut lite pics på övervåningen snart ska få tummen ur också och det kan ju ta lite tid.... So long!

1 kommentar:

  1. Hejsan hopp!

    Hoppas Lucas e bättre idag och att Linnea klarar sig denna gång...Nu får det vara nog på dessa sjukdommar. Vår och sol tack!
    Ser fram emot bilder på övervåningen!

    Kram Lindeborg/Nöjd

    SvaraRadera