måndag 15 mars 2010

Mysig helg!

Ja det har varigt kanon faktiskt!
I Lördags kom Maries mamma och tog barnen några timmar då jag och Marie stack till Ikea och shoppade, Marie var i extas och man fick hålla tilbaka på inköpen....
Vi köpte en pax garderob till vårat sovrum, 2st sängbord och lite hyllor och lite sket så nu borde hon vara tyst vad gäller shopping begär i 3dagar kanske??!!
På eftermiddagen monterade vi och skruvade tills bolibompa började då det var lite mys me godis och vin.
När Melodifestivalen var över (Äntligen) så frågade jag Marie om vi skulle gå och knyta oss:
- Redan? klockan e ju bara tio!
4 minuter senare sov hon i soffan som ett spädbarn med tummen i munnen.
Linnéa har återigen åkt på feber och förkylning så jag ska vara hemma imorgon (Tisdag) och mysa lite med henne, hoppas att hon får klara sig lite längre tills nästa sväng..
Farmor och Mormor Alice va och hälsade på i Söndags på en kaffe, Lucas följde med Farmor en stund så vi hann att skruva det sista och städa av. Jag ska lägga ut bilder men när vet jag inte snart jag lovar....
POkern då? jo helt ok, har lirat 8 timmar Fredag-Sön och plussat ok, har ju gått ner i nivå då plånboken för tillfället inte tillåter mer:( Spelade en tunering igår som jag kom 3:a i av 55 startande, synd att man inte kunne ta 1:a platsen som gav 4k.
I övrigt var det rätt löst spel på cashborden, blir ofta det på helgerna när folk har fått lite innanför västen och är störst, bäst och vackrast. Man i nyktert tillstånd vet ju alla att jag är det bara att dom måste hävda sig lite när dom dricker.
Har fått ungefär 5rader skrivna från min bror Peter som bor i Dublin numera bra jobbat broder!
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar