torsdag 18 mars 2010

Äntligen Fredag!

Japp då är vi där igen. Gå upp och jobba komma hem, koppla av med ett glas vin kanske och bara slöa igenom kvällen med min fina familj!

Har haft en lite jobbig natt då Linnéa fått hosta och vaknar av den själv vilket leder till att hon blir arg och jätte ledsen, tror att jag somnade vid 1tiden någonstans suck..

Jag var igår nere på Malkars och införskaffade mig ett gym kort på 1år! Men vad dum man känner sig när man inte känner sig hemma i lokalerna utan få gå och leta maskiner som passar de övningar man vill göra, jag hoppas att jag kan hålla diciplin med träningen och har satt upp som mål att komma iväg 3ggr i veckan, det vore skönt men vi får se!

I helgen ska jag hjälpa Uffe (Maries morbror) att flytta då han flyta ihop med sin dam, tror inte det tar så lång tid då vi är några stycken.

Tror att det blir en del poker i helgen då jag känner mig riktigt sugen på att lura av lite fyllisar deras pengar, vi får se hur det blir men Marie jobbar så poker blir det nog.

Bilderna ja... dom kommer jag lovar, den som väntar på nåt gött....

Trevlig helg och hoppas att Kalmar spöar Trelleborg ordentligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar