torsdag 19 februari 2009

Det rullar på !!!

Jajemen, spelade i ca 2.5 timma igår och plussade kanon.
Ja vill inte riktigt diskutera pengar så jag betygsätter +1-5 och - 1-5....

Igår va en +4 dag då jag fick betalt för det mesta, loosade dock en stor pott mot en agressiv spelare, hade J9 suited och följde med en höjning flopp- JJ6 fint, spelare betar jag reraisar han syn turn- 9 kanon ger mig kåken och vi slutar all-in, river K som ger han kåk med KJ på hand!
Surt men men jag e nöjd ändå.
Man måste räkna med bad beats ibland thats life;)

Målet med pokern då? Jo man vill ju nån gång kunna leva på det och förra året plussade jag en hel del men dom pengarna la jag på husbygget vilket känns jätte bra.
Sen tycker jag att poker är enormt skoj! Lite terapi kan man säga...
Återkommer med mer poker snack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar