onsdag 18 februari 2009

Dragigt värre!!

Jo du, i söndags hade vi ett el-fel ute hos oss så jag fick ringa Eon så dom fick komma och fixa det..
Det tog ca 2timmar sen kom det en kille, trevlig och service inriktad var han och han stack upp på övervåningen och fixade så allt funkade och tack o hej och tjoflöjt så var problemet löst:)
Igår (Tisdag) när jag kom hem klagade Marie på att det var lite kyligt och det var det nog bara 22grader he he.... Men vid kvällningen gick jag i köket och tyckte att det drog kallt även fast vi hade eldat??? Gick ner i källaren och kollade till pumpen som funkade för en gång skull Hmm va fan e detta?
Jag gick då upp på övervåningen och fick då syn på att ena fönstret stod på vid gavel!!!!
I 2dygn vid 13 minusgrader och halvsnöstorm har fönstret stått öppet, konstigt att det är lite små kallt då.
Så nu tycker jag att den trevliga och service inriktade killen från Eon kan dra åt helvete, fan kan man inte stänga ett fönster efter sig IDIOT.
Men men nu e det varmt igen;)

POkern??
Jo då den går bra 6 sessions med plus resultat i rad :) Inte så mycket kanske men så länge man plussar är det ju ok.


Over `n out!

1 kommentar:

  1. He, he! Ett öppet fönster...tänk va enkelt det kan vara ibland. Roligt att du oxå kommit igång med bloggandet. Då blir det automatiskt att man tar fler bilder och framförallt för lite mer ordning och reda på bilderna! Å sånt gillar ju jag!
    Hoppas ni mår bra idag! Simma lugnt!
    Kram Fia

    SvaraRadera