måndag 16 februari 2009

Nu Jävlar!

Ha nu e jag igång med denna blogg, about time;)
Va ska jag börja, jo bloggen kommer mest handla om mina goa barn och så klart som alla känner mig om POKER , detta spel som är sjukt kul och som man även kan dra in lite kosing på...
Jag håller just nu till på svs anledning? Jo det sitter klasvis med plommon som man kan sno stålar av he he!
Lucas är min stora pojk som nu är hela 4år (stor kille), han går på ett dagis som heter sporren och som han stormtrivs på, annars gillar han traktorer och just nu dataspel (lärospel).
Sen i november-08 kom vår dotter Linnéa till oss och blir imon hela 3månader SHIIIIT times flyes by!! Hon e så snäll bara skrattar, sover, äter och va 3dag skiter som en fullvuxen!!
Idag har jag jobbat, skriver lite mer om jobbet nån annan gång... Sen drog vi till stensö och gick en romenad, Lucas behövde lite luft han har 39.3 i feber Surt dessa jävla sjukdomar jag blir så trött. Hoppas att lillan klarar sig bara. Sen lagat och käkat och sen får vi se om det blir nån poker ikväll, jag får höra med chefen (Marie) min sambo som också älskar poker NOT! Men jag tycker det funkar rätt bra ändå.
Jag kommer också skriva lite mer om mitt poker spel snart, tills dess Ha det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar